FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha, nää. Det är Digital Strategi Skandinavien AB som sponsrar. Det är där jag jobbar och i våra lokaler vi kan vara. Unionen är en av våra kunder och jag har en del erfarenhet från det hållet, men Unionen har inget med detta event att göra.
Målet är att jag ska lära känna fler affiliates långsiktigt, vilket jag tycker är superkul och lagom luddigt mål. Inget säljsnack och inga köptvång alltså ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är fortfarande bara 2 personer från Stockholm som anmält intresse i formuläret. Om det är fler från Stockholm som är intresserade av att ses på en meetup så hojta gärna till.
Det räcker att fylla i namn, e-post och stad: https://docs.google.com/forms/d/16z7...JjFQE/viewform |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Berätta gärna vad denna meetup går ut på för oss som inte vet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag inleder med att hälsa välkommen och berättar vad affiliate är för något. Jag kommer använda lite olika sätt att förklara det på. Målet är att vi tillsammans ska förstå vad det handlar om och vilken potential och möjligheter som finns. Givetvis finns det också möjlighet att lära känna varandra, samt ställa frågor till mig och hela gruppen. Jag delar gärna med mig av mina tips. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|