FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan,
Hoppas jag postar rätt nu. Men jag har nyligen bytt till Gmail business från vanliga Gmail - fråga inte varför. Men hursomhelst så får jag mailen mycket snabbare än via Loopia då man flyttar över hanteringen till Gmail direkt. Förut så skapade jag nya email adresser på Loopia men hur lägger jag till nya e-mail adresser nu på en och samma användare på Gmail Business? t.ex. jag har idag hallo1@domän.se som e-mail. Nu vill jag även att folk ska kunna skriva till kontakt@domän.se, men måste jag då skapa nya användare igen på Gmail business? Det kostar nämligen per användare. Tack på förhand! Fuad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du kan skapa email aliases för varje användare i Google apps. Upp till 30 st per användare tror jag det är.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller så skapar du en grupp som heter kontakt och sedan lägger du till dig själv i den gruppen.
Då kommer alla mejl som skickas till kontakt att hamna i din inkorg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Google apps for business är riktigt nice faktiskt, funderar på att köra det privat också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Grymt! Nu funkar det, det gick snabbt. Dock så märker jag en fördröjning på mailen som skickas till alias.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |