Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

TV/Radiolicens

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-04-01, 12:44 #1
Cosmas avatar
Cosma Cosma är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2006
Cosma Cosma är inte uppkopplad
Flitig postare
Cosmas avatar

Reg.datum: Sep 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Kimppa Visa inlägg
Där du är bosatt betalar du TV-licens.

Om du betalar TV-avgift där du är folkbokförd så betalar du licensen för din mobil, TV och dator. Du ska inte behöva betala TV-avgift två gånger bara för att du har utrustning på två olika ställen i Sverige - för du har redan betalat dem.

Jag är väldigt säker på att han försöker få dig att betala för hans TV licens för att han själv inte vill lägga ut pengar på det. Då betalar du för att han kommer åt svtplay på sin dator/mobil och för att han kollar på TV.

Det ska vara en licens per person (alt. familj)? Någon får gärna bekräfta men det måste ju vara så.

Typ som ett Netflix abonnemang. Spelar ingen roll vartifrån du kollar. Du har redan betalt.
Tack, behöver verkligen bekräftelse här. Har ringt Radiotjänsten 2 gånger men blir inte klokare för det.

Är helt inne på samma linje. Tror att han försöker utnyttja mig att betala hans licens. Han är ju bokförd på den adressen jag hyr i andrahand. Han bor nu i sitt fritidshus.
Cosma är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017