| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Hej Magnus!
Några synpunkter på förbättringar: - Den blåa granen hade nog sett bättre ut om den var i samma höjd som företagsnamnet. - Försök att inte täcka över navigationen med den blåa granen. - Texten hoppar upp när man håller musen över navigationen, hade nästan föredragit att den stannar på samma plats även på "hover". - Nedre delen på hemsidan (Köp & Sälj, Annonsera, mm.) hade jag gett lite mer utrymme åt. Vad jag menar är att texten till höger om rubrikerna är lite för nära rubrikerna. Lite mer padding där. Annars bra jobb ![]() Mvh, Kim En till sak! Verkar vara lite problem med ÅÄÖ. Försök att spara om dokumentet som UTF-8. Citat:
Kim |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Hej Kim! Hoppas allt är bra. Var ett tag sen.
Tack för dina synpunkter; - Den blåa granen är en bakgrundsbild. Kanske är för markant. Ska namnet vara i nivå med "roten" så blir det så mycket utrymme ovanför tycker jag. Men kanske jag ska förminska storleken och utförandet lite på denna. - Navigationen ligger således ovanpå bakgrundsbilden, men det är såklart inte meningen att den skall kännas som den täcker navfältet. - Att texten "hoppar upp" var faktiskt ett medvetet val, men det har jag nu ändrat ![]() - Har paddat texten 10 pixlar ytterligare till höger nu. Tack än en gång Kimpa! Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|