FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja, jag tycker det är svårt iaf. Oderland är ett av få alternativ jag inte testat och avfärdat men då ni inte erbjuder test av kontot som är aktuellt för mig så pallar jag ej... trött på att betala uppläggningsavgifter och liknande för att inom en kvart inse att det inte håller ihop.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja det är ju en viss nyansskillnad mellan att testa gratis och att dra kortet och sedan genomgå en reklamationsprocess... Senast redigerad av retypejonas den 2014-01-26 klockan 20:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fast det handlar väl ändå inte om att "genomgå en reklamationsprocess", de flesta webbhotell har ju 30-60 dagars öppet köp, vilket innebär som det låter att man bara säger till och får pengarna omgående tillbaka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men webbhotellkonto kan du ju som det står testa gratis? Det var ju webbhotell och inte VPS du efterfrågade i tråden?
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Odercloud (elastisk VPS)har du gratis upp till 30 dagar också.
Öppet köp är det inga problem med heller på webbhotell, du behöver inte ha någon anledning heller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja, jag frågade om jag kunde få testköra ett konto med Git i några timmar i er säljchat. Tydligen krävs det Premium+ för att få köra Git, och där erbjöds inget test.
Då jag fick tvärnobben valde jag Webfaction istället. Och nej det är rätt mycket jobbigare att hålla på att jiddra med återbetalningar än att få testa ett konto. I bästa fallet återbetalas väl allt utan krångel, men det är det ju svårt som presumtiv kund utan erfarenhet av företaget att veta. Vet man att man är bra så har man ju inte så mycket på att förlora på att låta folk testa. Man flyttar väl inte sin site till ett konto för skojs skull, utan det ska till rätt mycket för att man inte ska bli betalande kund. Dock luttrad över att åka på ett till Space2u där dom kräver 800 kr upfront och vägrar återbetala när man är missnöjd. Senast redigerad av retypejonas den 2014-01-26 klockan 20:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok, Git finns nu på alla servrar och konton så du vet inför framtiden :-)
Lycka till i vilket fall. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|