FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Intressant feedback att tala om kvalitet när man driver fblikes.se
![]() Trevlig idé, det jobbiga är väl bara att hitta intressanta priser som bloggare vill ha. Loggan kunde ha varit lite mer inbjudande möjligtvis men tror inte det spelar någon större roll i praktiken.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag vet inte hur kvalitén på bloggarna är hos Jim. Men jag menar att det kan vara riskabelt när Head of Spam hos Google säger stopp till gästbloggande och i det här fallet kan vem som helst & hur många som helst skriva inlägg med länk. Det kan ju lika gärna bli 100 länkar av dålig kvalité med ankartexter. Det är min feedback på Jims tjänst :-). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Aha, trodde priserna skulle variera allteftersom, cash lär ju alltid gå hem
![]() Vad gäller länkbyggandet så har du helt rätt. Kort och gott kan man väl säga att skräplänkar främst drabbar de som mestadels har skräplänkar. Har man ett större antal kvalitetslänkar redan så lär inte skräplänkar göra särskilt stor skada. Google tar hänsyn till så pass mycket idag att man inte kan se allting i termer av svart eller vitt längre. Kvalitetssidor kommer att gynnas i allt högre grad.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-01-23 klockan 15:30 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|