FAQ |
Kalender |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Beträffande överföring inom GoDaddy beror det väl på deras egna snaptjänst (som de kallar Backorder) helt enkelt. Att det inte så sällan blir "internt" beror väl på deras ställning på marknaden, dvs hur oerhört många kunder de har. Jag förstår dock din frustration och jag har också haft synpunkter på deras marknadsföringsmetoder genom åren. Bland annat stör det mig att det (som trogen kund) är förmånligare att stänga ner ett hostingkonto och starta ett nytt, än att fortsätta använda det befintliga. Faktiskt skulle jag "tjäna" ca 40% per år i tre år på att göra så. Deras kundtjänst har bekräftat detta och gav ingen förklaring, men självklart rör det sig om lockpriser för nya kunder. Men i övrigt är jag helnöjd, som sagt. För mig är det viktigast med kvaliteten (tillgänglighet, säkerhet, snabbhet) kontra priset och där tycker jag att jag får mycket för pengarna.
__________________
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. |
|||
![]() |
![]() |
|
|