FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
På tal om England det enda konstiga jag såg i London var kyckling överallt.
De hade kyckling burgare vart man än tittade. Toaletter som inte går att spola är också intressant, bäst att ta med sig bok då man inte kan spola 2 ggr och måste vänta länge. Även i flygplatsen är det likadant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det konstigaste du sett måste väll ändå ha varit friterade snickers? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tyckte bara kycklingen var konstig. Gick in på en asiatisk noodle restaurang, alla bord var ostädade. Började undrade om jag var i ett krigsdrabbad land. Märkte också alla radhus som hade rasat på utsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Alla radhus är gråa och smutsiga ja... :S |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag menar att utsidan/väggen på många radhus har fallit sönder, trasiga hus som ingen verkar vilja reparera. Sånt som man förväntar sig att se i fattiga länder, där de inte har råd med reparationer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men Sverige som inte har riktigt ägande rätt och har reglerad bostadsmarknad vilket är stor skillnad. Så äger du mark och hus gör du det på riktigt, och har 0 i boende kostnad typ. Men kanske inte råd göra renovering. Sverige ligger på sämsta placering över länder där faktiskt folk äger sin bostad på riktigt. Så det är inget konstig utomlands att hus varierar kraftigt på samma gata, sedan kyckling är väldigt vanligt här i Malta med. Men beror ju på Malta varit en koloni från UK en gång i tiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |