FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det enklaste är att göra det som man själv vill ;-). För eller senare är allt "modernt"...
![]() Hursom, användarvänlighet kommer väl alltid vara "modernt" iallafall i min värld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Dock tror jag det inte bara handlar om "att härma" utan tvärtom kan det nog vara viktigt att inspireras av de som ligger i framkant, dvs det som visar sig fungera i praktiken. Jag tror klockan alltmer börjar bli slagen för webbplatser med "gammalmodigt utseende och gammalmodiga funktioner". Det finns helt enkelt för många konkurrenter som är bättre. Jag inkluderar flera av mina egna webbplatser i denna dödsdömda kategori. De måste moderniseras inom ett par år för att inte självdö. Design och användargränssnitt (front-end) och programmering (back-end) är i min tankevärld två ytterst samverkande företeelser. Båda måste vara av hög kvalitet för att kunna leverera en modern och trovärdig produkt.
![]() |
Svara |
|
|