| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Vi får flertal sådana varje månad i en stor hög, kunder är helt jävla efterblivna.
I grunden bör man lägga på 500 manuell hanteringsavgift för sådana ärenden, vissa kunder har ju till och med haft så stora IQ och gått till bank och lämnat i lapp utan skriva sitt namn eller ens någon referens. Undra hur man kan tror man ska matcha en betalning utan något alls på. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Om du anser att kunder är efterblivna på grund av att de råkar göra fel då ska du ha en verksamhet huvudtaget. Hade dina kunder vetat vad du skriver i detta forum hade du troligtvis förlorat dem som kunder.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vi kan vända på det, skulle du jobbat helt gratis 30-60 min? Varje betalning som är så helt galen kostar företaget massa arbetstid. Och blir det många sådan felaktiga rinner det iväg många timmar till slut varje månad. Vi är ett väldigt bra företag på vår sida, men kunder har ett ansvar vara bra kunder och göra rätt med. Och uppfylla grundläggande saker som betala och betala korrekt. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|