FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har anställt en webbutvecklare de senaste 6 månaderna. Tyvärr så måste jag låta honom gå pga. jag helt enkelt inte har mer jobb att ge honom. Därmed vill jag genom detta inlägg försöka hitta en anställning där han kan fortsätta när han slutar arbeta för mig.
Han är en väldigt ansvarsfull person som jobbar från sitt hem i Filipinnerna. Detta innebär enorma kostnadsfördelar. Han arbetar heltid för 800 USD per månad. Billigare än så är mycket svårt att hitta, åtminstone om man vill ha en seriös och ansvarsfull arbetare. Han talar flytande engelska. Hans erfarenheter: HTML, CSS, MySQL, Javascript, JQuery mm. Sista anställningsdag hos mig: 4:e oktober, 2013. För mer information samt för att ta del av hans CV, pm mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Gör han småjobb? Har lite PHP arbete som han kan få göra. Inget stort, PM:a gärna om det går bra
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hyr ut han åt andra? Om han är så pass billig kan du också hålla låga priser och ändå se till att han har jobb hela tiden. Jag är intresserad!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men att hela tiden bolla med potentiella kunden är tidskrävande! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
när du säger css, html javascript jquery, har han då öga för design och ux, eller menar du mer på implementationsnivå? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Intresset för denna webbutvecklaren har varit större än väntat. Det är mycket tidskrävande för mig att skriva personliga svar på så många olika frågor. Allra bäst är om den som är intresserad kontaktar mig via pm för ett cv. Sedan kan ni ställa frågorna direkt till honom.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|