FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Verkar som om alla storföretag (i princip) finns representerade bland de 1409. Jag hittade dock ej min egen firma. Vi måste ha ha varit bakfulla den dagen ;-) Jag hittade inte heller .pepsi eller .cocacola. Även de var nog bakis! Inte jag förstår heller riktigt vitsen med detta, men det kommer säker bli användbart och praktiskt i det långa loppet i varje fall. Istället för: www.lexus.com/models kan vi alltså förvänta oss: www.models.lexus
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Intressant att nämna är att Google stod för ca 100 stycken av de 1930 ansökningarna.
Rättelse på trådstarten, det är inte alls säkert att det släpps 1409 nya utefter ICANN's alla valideringar, utan det var 1409 st av de 1930 ansökningarna som var unika. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan kommer det nog inte att bli 1409 stycken, utan ett flertal av dessa kommer att falla bort av olika anledningar. Men 1930 (1409 unika) ansökningar till ICANN som vardera kostade över miljonen att ansöka om .. stämmer |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|