Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Skälig ersättning?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-07-18, 17:05 #1
jonas.o jonas.o är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 32
jonas.o jonas.o är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 32
Vad är anledningen till att kunden inte vill göra det själv?

Är okunskap eller tidsbrist.

Om det är okunskap så är det ju lättlöst, själv brukar jag vilja att "släppa" kunderna när det är klara. Men det är ju en vanesak som har både nackdelar och fördelar.
jonas.o är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-18, 18:01 #2
hobbywebs avatar
hobbyweb hobbyweb är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 107
hobbyweb hobbyweb är inte uppkopplad
Medlem
hobbywebs avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 107
Citat:
Ursprungligen postat av jonas.o Visa inlägg
Vad är anledningen till att kunden inte vill göra det själv?

Är okunskap eller tidsbrist.

Om det är okunskap så är det ju lättlöst, själv brukar jag vilja att "släppa" kunderna när det är klara. Men det är ju en vanesak som har både nackdelar och fördelar.
Ja, jonas.o - är både okunskap & tidsbrist + att kunden vill slippa göra uppdateringen själv. Vill att jag sköter om den. Kunden är inte så "hemma" på området. Kunden tycker därför det är bättre att jag fakturerar måndadsvis.
hobbyweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017