| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Jag har aldrig påstått att stängningen av servern var "föredömlig", utan att de erkände bristande rutiner.
Sedan kan man ju ha åsikter om att det är marknadsmässigt fördelaktigt att publikt "skuldbelägga" kunder.
__________________
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2013-07-02 klockan 18:10 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
@Helix: Ja, min rubrik var kanske inte optimal. Nej, kundkonton ska naturligtvis inte beröras även om kunden så skulle bli okontaktbar. Ja, som jag skrivit ber vi om ursäkt och ser nu över flera rutiner för att detta inte ska kunna ske igen. Ja, dialog med kunden ang gottgörelse förs just nu.
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|