FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
I nästan alla platsannonser så står det att de söker prestigelösa människor. I det här fallet så gäller det omvända. Det är ren prestige och saknar all logisk förankring. Jag är vansinnigt trött på det faktum att det i princip bara är TPB som jagas medans sökmotorerna som faktiskt är den vanligaste vägen folk hittar piratkopierat material helt slipper undan. Så väldigt tröttsamt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag gissar på att TPB tagit bort 0 anmälda filer medans t.ex. Google har både verktyg som underlättar rapportering av sådant material såsom egan tekniker som aktivt söker upp upphovsrättsskyddat material och blockerar. Men det är svårt ibland och förstå varför folk går på den part som inte gör ett piss åt att de huserar piratkopierat material, och då vet jag vad en torrent-fil är. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag håller fullständigt med dig. Men de vet att de inte har en chans mot google, därför går de på det "lilla" folket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det finns en ganska markant skillnad och den handlar om uppsåtet. TBS syfte är att sprida piratkopierat material medan Google syftar till att tillhandahålla en sökmotor för hela webben.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Grundarna av TPB står för sina åsikter ang priatkopiering är en annan femma. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Va det inte så att enda sättet för youtube att klara sig från antipiraterna va att google tog över det med sitt tunga varumärke och så blev det ju. Annars har jag svårt att se att youtube hade funnits kvar idag.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|