FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med om att det är förtjänat. De var aktiva här på WN tidigare. Alltid tråkigt när företag tar till sådana metoder. Själv svarar jag bara "nej, tack" och lägger på direkt när en telefonförsäljare ringer, alternativt frågar vad det gäller och därefter lägger på ifall de försöker med ett struntsvar i stil med "är det här blablabla" eller "först vill jag säga att jag inte vill sälja något". Jag blir den första att jubla den dag telefonförsäljning förbjuds helt.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-04-08 klockan 06:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tycker nästan Eniro är värre. fick en "offert" som såg precis ut som en faktura,undrar hur många företag som betalat av misstag..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|