FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är inte så enkelt som du tror. De flesta konsumenter vill ha låga priser och då blir det som det blir oavsett om det gäller matvaror eller webbhotell...
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan spelar det ingen roll om det råkar bli massa nertid på webbhotell eller det råkar bli häst i maten. Fast man får väl vara mer tydligt, acceptera avbrott för DDoS eller betala 5-25 mer per månad för ditt webbhotell. Kanske dags att webbhotellen vågar vara tydliga, idag gör dom bara falsk marknadsföring hur bra och driftsäkra dom är och hur bra infrastruktur dom har. Även om det nästan i verkligheten är garderobs hosting... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Jag ska nog gå över helt till VPS, dock undrar jag om dessa också brukar gå ner ofta pga DDoS:er hos svenska leverantörer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
Har sämre koll senaste åren, även om vi säljer denna typen av tjänster så är det vår minsta marknad just nu. Så blivit mindre aktivt i min analys av konkurrenter inom dom områden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fungerar igen, iaf om man är svensk.
![]() "utländsk trafik mot fsdata.se är blockerad just nu pga DDoS" enligt twitter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.patrikweb.net/content/section/24/51/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Om du inte har något emot utländsk VPS så skulle jag rikta mig mot amazon eller rackspace. De med mest erfarenhet och kunskap. Alla har haft sina problem, men de lär sig och återupprepar de sällan.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Inga kunder = inga inkomster, korkade boskap eller inte... |
||
![]() |
![]() |