Citat:
Ursprungligen postat av Erik Stenman
Vad betyder det att 40% studsar? Att kunden inte har ett wywallet-konto eller är det även fel för dem som har ett konto? Det sistnämnda kanske inte går att se i.o.f.s.
|
Jag kan ju säga att det är ingenting som fungerar felfritt bara för att kunden nu fixar WyWallet. Det hände flera gånger att kunden var övertygad om att den gjort helt rätt och skaffat WyWallet men att köpet ändå studsade och inte gick igenom.
Sedan när man ringde och hörde med WyWallet's kundtjänst så verkade de själva inte ha någon koll alls utan antydde att det hela hängde på företaget som erbjöd SMS-betalning.
Detta var också en bidragande faktor till varför vi valde att byta från SMS-betalningen. Det krånglade helt enkelt för mycket sedan WyWallet och var inte längre pålitligt och enkelt.
Förhoppningsvis inser de att detta är ohållbart och arbetar fram en lösning som faktiskt fungerar inom en snar framtid.