Citat:
Ursprungligen postat av Skinza.se
|
Det där har jag redan nämnt för någon månad sedan, det är också just därför jag inte har något emot att gräva fram allt skit Dios har.
När jag drev en förening för över ett år sedan så kontaktade vi faktiskt MrLike och jag pratade personligen med Mathias. Fick sedan tipset om Fiverr.com av en vän, där man kunde hitta lika många likes han erbjöd för 1000 spänn, för 5 dollar.
Om de var äkta eller inte brydde jag mig inte så mycket om då, så jag köpte dessa. När Mathias märkte att jag ej hörde av mig så fick jag ett par meddelande i Inbox där han hotade att 1) anmäla vår sida till Facebook pga. köp av falska fb-likes, 2) anmäla vår sida till Facebook pga anordnade tävlingar på fel sätt (
man får tydligen inte skriva ut vinnaren på FBsidan). Har även något minne om att han skulle SEO-straffa våran hemsida, kan dock inte bekräfta detta.
Allt detta för att vi inte valde att göra affärer med honom. Värt att notera att vi inte hade kommit överens om något, utan hade enbart kontaktat honom för att se om det gick att betala med banköverföring istället för PayPal som erbjöds då.