FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det fler som har problem med mailen hos Binero? Den senaste veckan har det säkert hänt 5-6 gånger att det inte går att nå servrarna.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har haft problem med både pop3 och smtp hos Binero hela månaden. 3 gången denna månaden idag. Vette tusan vad de sysslar med. Funderar på att byta webbhotell.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kanske drastiskt att byta hotell för att mailen inte fungerar. Testa extern tjänst istället och peka via DNS, exempelvis Gmail eller Outlook.com.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt deras driftinfosida är allt uppe och snurrar igen men bevisligen funkar det fortfarande inte.
Har felanmält till supporten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Aldrig kul med strul, dock så upplever jag att Binero på det stora hela har lika mycket / lite problem som andra jämförbara webbhotell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Det skönaste var, att jag frågade supporten: - "Hej min sida xxxxx.se ligger nere men kan inte se några störningar på er driftsida?" Binero: - Jag kommer inte åt din sida så jag kan inte se vad problemet är. Senast redigerad av daniel_ den 2013-02-28 klockan 13:12 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Alla våra sidor är stendöda. Undrar vad det är som händer. Orkar inte ens bli arg längre...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Fungerade en stund för mig men nu är allt stendött igen. Kanske någon som sympatiattackerade Binero efter kritiken mot City Network ![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
jag får internal server error när jag försöker nå själva webbhotellet samt kontrollpanelen.
Massor av servrar ligger nere men nu fungerar min mail. Har även de fått en attack? Senast redigerad av bredbandsbloggen.se den 2013-02-28 klockan 14:13 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|