FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
tartareandesire: Vi tar gärna emot mer information hur det sparade lösenordet "buggar" för dig så att vi kan försöka reproducera det du upplever och åtgärda det. Förra gången vi uppgraderade kundzonen var det till största del en kosmetiskt förändring. Men för att den kommande kundzonen ska fungera bra i alla enheter, oavsett skärmstorlek, och oavsett om du använder mus eller "touch" så kommer det den här gången att bli ett helt nytt upplägg. Självklart innebär detta omlärning för de kunder som är vana vid vår nuvarande kundzon. Vi kommer, för att underlätta så mycket som möjligt för er kunder, att under en betaperiod låta alla välja vilken kundzon de vill köra, så att du som kund i din egen takt kan lära dig och vänja dig vid det nya "tänket". Det blir också ett perfekt tillfälle att komma med synpunkter på det nya upplägget. Efterfrågan på att kunna administrera våra tjänster från vilken enhet som helst (mobil, surfplatta, dator) ökar hela tiden, och den ökar kraftigt. Därför tror vi att den nya kundzonen kommer att bli mycket uppskattad även av våra befintliga kunder. /Jimmie |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sen har Firefox en del egenheter när det gäller inloggningshanteringen. Det finns vissa situationer då inloggningar inte kan sparas men det är inte problemet hos er. Ert fel är att ni har default-värden i fälten, plocka bort dessa och lägg in komplett url i action så fungerar det utmärkt även i FF. Om ni nödvändigtvis måste köra den varianten så använd placeholder istället (glöm inte IE och andra som saknar stöd i så fall).
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-20 klockan 11:32 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|