FAQ |
Kalender |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Att sådan support inte tar tid stämmer självfallet inte heller. ALL support tar tid. Din formulering "Det är väldigt sällan vi nekar en kund hjälp" är väl ett tydligt tecken på det. Det är väl inte särskilt svårt att skriva detta på er hemsida: "Om er sida blir hackad så hjälper vi gärna till."? Det är trots allt väldigt många som råkar ut för detta någon gång. Den enda vettiga anledningen till att ni inte skulle skriva detta är för att ni inte vill att det ska vara allmänt känt. Att ni assisterar med frågor och problem som rör era egna system är ju en självklarhet så det behöver ni knappast skriva om. Att det skulle bli en lång lista utöver detta tror jag knappast på ![]() Ett webbhotell som inte erbjuder denna mjukvarusupport torde vara mer attraktivt för mig och andra som inte har det minsta behov utav sådan men vi borde väl också få denna support då om vi vill slippa slösa tid på att reparera säkerhetshål? Det är ju som sagt var bra att veta vad som ingår i supporten. Ni har naturligtvis all rätt i världen att erbjuda denna service men på dig låter det som att det är en service som bara ingår för vissa kunder för att de ska kunna fortsätta ge er en dryg hundring i månaden. Jag förstår mycket väl också att detta är rena affärsmässiga beslut med syftet att attrahera kreti och pleti men det innebär inte att det gynnar mig som kund. Du behöver dock inte bry dig om mina åsikter för fem öre, jag är EN kund och jag hade själv inte brytt mig det minsta om jag vore du ![]() Det vore hur som helst intressant att veta hur övriga webbhotell hanterar detta problem.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-12 klockan 19:13 |
||
![]() |
![]() |
|
|