FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
I stort sett inga webbyråer är unika så det ska man knappast hänga upp sig på. Samma sak gäller inom de flesta branscher. Om jag ska anlita en snickare så är jag knappast i normalfallet ute efter att hitta en unik snickare
![]() Det ser väl aningen template-aktigt ut men det gör ju åtskilliga "moderna" designer numera ![]() Att bara ha små bokstäver i menyn är ganska vanligt internationellt men ovanligare i Sverige tror jag. Tycker själv det ser lite konstigt ut om man har mer än ett ord i ett menyval. Huruvida företagsnamnet ska framgå tydligt eller inte är mer en smaksak. Finns det inget registrerat namn så ser det bara dumt ut, det framgår ändå tydligt att du är EN designer och inte något större företag. Däremot bör det naturligtvis framgå om F-skatt finns. Att man inte skulle kunna associera ordet "delicious" med design är dessutom helt fel. Läser jag Guy Kawasaki i ett till inlägg de närmaste dagarna så kräks jag snart ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-10 klockan 18:02 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|