FAQ |
Kalender |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Anledningen till att jag inte agerat är ju för att jag inte har varit säker på att det är rätt person. Denna gång så verkar det som att jag hade tur som tvivlade lite då jag fått upp riktiga bra information om personen i fråga, men den stämmer inte överens med den information jag fick här WN.
Det handlar om ett facebook-konto som till 100% ägs av denna person. I början trodde jag att han använde ett fejkat efternamn men då han angett en skola och till synes har konversationer med vad som ser ut att vara hans klasskompisar från verkligheten så känns det som att jag är på rätt väg. Jag börjar tro att han helt enkelt har drygat sig mot mig men egentligen inte är så anonym i övrigt som han vill påstå själv. Dessvärre så finns han inte på hitta.se eller eniro.se och den enda person jag hittar med hans efternamn i den stad han tycks bo i har ett väldigt långt och främmande klingande namn. http://www.facebook.com/ZzZBYTUTZzZ Byt ut "BYTUT" mot Martin (med stort M) så kommer ni till hans facebookprofil. Som man kan se genom att kolla lite på tidslinjen så är det killen jag syftar på, frågan är bara om det är hans riktiga namn eller om han fejkat efternamnet, som sagt. Har nästan allting jag behöver för att gå vidare. Och ni som tycker "men polisanmäl honom bara", det ska jag göra också men som ni kanske förstår så blev jag lite fundersam nu när jag fick två helt olika namn att fundera över. Vill se till att jag har rätt person innan jag gör någon anmälan. |
|||
![]() |
|
|