FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vem läser mailet då? Om jag på min fråga hade fått ett mail svar från .SE Direkt där jag sett att ärendet (som nu var felskickat av mig) var vidarebefordrat från .SE till .SE Direkt, då hade jag inte haft några funderingar. Men vad jag kan se på svaret så är det ett direktsvar från .SE Direkt. Av detta drar jag slutsatsen att .SE Direkt läser inkommande mail till [email protected] (den epostadress som visas på http://www.iis.se) En slutsats till är att klagomål på registrarer kan endast framställas till alla registrarer utom just .SE Direkt. Situationen är densamma som om jag som sköter redovisning i mitt AB också skulle få agera revisor för detsamma. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||||
|
|||||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Om du nu har problem med att förstå vad jag skrivit och räds att använda den föreslagna adressen [email protected], så kanske du ska skicka ditt klagomål till [email protected] istället.. Senast redigerad av Internet Sweden den 2013-02-04 klockan 01:20 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det är vanligt förekommande inom många brancher och det svider såklart lite i ögonen på en del av dom andra kunderna då det kan förekomma olika priser mot kund. nu är det så att .SEdirekt har samma inköpspris som alla andra, dom marknadsför sig inte och erbjuder bara domäregistreringar. så i mina ögon är konkurrensen från .SEdirekt obefintlig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|