FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har inte testat att skriva ut den med laserskrivare av äldre modell, däremot har jag gjort loggan i flera format, för att kunna använda den för olika syften och färger.
Dina slogan är bra, men sidans syfte är att vara: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
anlita.se - Hemtjänster - superenkelt! anlita.se - Tjänsteförmedling så enkelt som möjligt! anlita.se - Förmedling av hemtjänster - Enklare blir det inte! anlita.se - Enklaste förmedlingen av hemtjänster i Sverige! . . . Några snabba tankar.... Du är fortfarande lite spretig i din affärsidé, du behöver nog fokusera mer på en smalare målgrupp! För så bred målgrupp så kommer du ha alla sveriges hemtjänstföretag som som dina värsta konkurrenter och då är det svårt att erbjuda något unikt, det i sin tur betyder stenhård priskonkurrens. Fokusera på det UNIKA värdet!!! Jag tycker du kan visa på ett tydligt värde, men det känns inte unikt, då det finns massor av jobbförmedlingar och uppdragsförmedlare. Men om du fokuserar på en smalare målgrupp, eller smalare tjänsteutbud så du får fram ett UNIKT VÄRDE, så blir det annat ljud i skällan. Har du någon kvalitetsaskept du kan lyfta fram? Kanske en geografiskt fokus, folk föredrar att anlita företag i närheten, av där de bor. Folk avskyr utslätade opersonliga massprodukter! Vad tillför du till marknaden som inte redan finns i överflöd? Senast redigerad av Conny Westh den 2013-02-02 klockan 22:21 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|