Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kommer jag behöva lägga ner?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-01-26, 17:21 #1
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2006
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2006
Många blir illa tvungna att byta till WyWallet eller Swish (som är bankernas alternativ).
Det kommer kanske att ta tid men gradvis kommer folk att gå över till de nya sätten.

Det kommer att fungera på samma sätt som innan på WyWallet, men man SMSar på samma sätt som innan.

Konkret är mitt svar; nej - så behöver det inte att vara, men se över alternativa betalsätt för dina donatörer - som Swish.
allstars är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-01-26, 17:31 #2
Tobbe! Tobbe! är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2010
Tobbe! Tobbe! är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2010
Citat:
Ursprungligen postat av allstars Visa inlägg
Många blir illa tvungna att byta till WyWallet eller Swish (som är bankernas alternativ).
Det kommer kanske att ta tid men gradvis kommer folk att gå över till de nya sätten.

Det kommer att fungera på samma sätt som innan på WyWallet, men man SMSar på samma sätt som innan.

Konkret är mitt svar; nej - så behöver det inte att vara, men se över alternativa betalsätt för dina donatörer - som Swish.
Tar endast emot sms donationer - inte kontokort. Kommer aldrig kunna göra det heller tyvärr.

Om jag har förstått rätt måste man till att börja med registrera sig på wywallet (en del kanske inte ens vet hur man registrerar sig) och sen koppla kontokort eller liknande, för att helt enkelt kunna köpa nåt via sms?

Ingen av mina donatorer kommer göra det, det är jag säker på. Några må göra det räcker tyvärr inte för att underhålla alla servrar.
Tobbe! är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017