Han fortsätter att dryga sig och skrev nyligen "han vet att han ska vara snäll, för han vet mycket väl vad som händer annars" varpå jag frågade vad som händer, och då svarade han "det får du se

".
Känns oroväckande då han som tidigare nämnt vet mina personliga uppgifter, och än mer oroväckande då några av de uppgifter han uppgav leder till min farmor och farfar vilka jag fruktar skall få läskiga samtal eller liknande från honom/hans bekantskapskrets om han skulle bli "sur".
Han fortsätter neka att han heter Robin och det är svårt för mig att känna någon säkerhet att det stämmer då jag inte alls vet hur ni kom fram till de detaljer ni luskade fram. Han har ju VPN och en IRL vän till han nekar även att han heter Robin..
Jag är jätterädd att något dumt ska hända då han vet mina personliga detaljer. Jag gjorde misstaget att inte fixa whois protection på min domän och det är därför han vet detaljerna.
Vad gör jag? Han säger sig ha blivit hämtad hemma av polisen 2 gånger och att de tog hans dator men inte hittade nåt i den.. så inget kan skrämma han.