FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Sitter och letar i djungeln av betaltjänster på nätet. Kan villigt erkänna att jag är novis inom detta omrdåe. Tänkte kolla om det finns några tips i den samlade kompetensen här som kan tänkas vara till nytta. Jag har en affärsidé (mer om den senare!) som jag vill prova att ta betalt för. Jag önskar ta betalt per månad och då ca 10:-. Alla leverantörer vill ju ha startavgifter samt löpande avgifter. Någon här på forumet har säkert någon liknande tjänst igång idag. Funderar på PayPal men kanske dumt att begränsa sig till detta då en del (äldre tror jag) finner det läskigt att behöva registrera sig och sitt kreditkort på PayPal. Tips mottages tacksamt!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Testa via SMS?
mosms.se till exempel Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
De har stöd för prenumerationer via SMS. perfekt för mina behov!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Payson kan också vara ett alternativ om du sneglar på kortbetalningar, inga fastar avgifter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lite offtopic, men ska inte SMS-betalningar bli förbjudet eller liknande sista januari?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.idg.se/2.1085/1.465780/sl...s-storsatsning Alla länstrafikbolag i landet har tack vare deras aggressiva marknadsföring själva tvingats gå ut och dementera de lögner som Tele 2, Telia, TeleNor och 3 spridit om WyWallet, se exempel här: http://www.ostgotatrafiken.se/Om-oss...sms-biljetter/
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Ser nu att UL även skriver att man inte behöver WyWallet, men det är svårt att tro annat när man får sms som säger att man måste använda sig av deras app - eller registrera sig på sidan. Senast redigerad av Hjorten den 2013-01-06 klockan 23:32 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|