FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fel på många sätt...
Hans inlägg är mer eller mindre provocerande. Känns som att de flesta poliser har en skev verklighetsbild, märkligt med tanke på att det borde vara helt tvärtom. Barnsligt är nog ett passande ord. Dags att inse att världen inte består av hjältar och skurkar, utan endast människor med olika förutsättningar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vilka sätt då?
Det får stå för dig, jag tycker det var roligt skrivet. Om inte annat lättar det upp bilden av poliser som känslokalla svin (missförstå mig inte, jag säger absolut inte att alla poliser är det, långt ifrån - enligt min egen erfarenhet.) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så bra att du tyckte det var roligt, nu har polisen gjort sitt jobb! (Nej, jag har inte missförstått dig)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det där får du nog utveckla lite. Vad har polisens skämt med hjältar och skurkar att göra och varför anser du skämtet vara provocerande? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja men seriöst! När en polis (troligen en av de svåraste yrken i samhället för övrigt anser jag) bjuder på sin vardag, har en gnutta ironi och humor men som även kan vara allvarlig vid allvarliga ämnen så kan man knappast känna sig träffad och gör man det så har man nog inget till övers för poliser OAVSETT vad dom säger. Jag tror inte att det finns något som Scott skulle kunna säga som skulle innebära att dom som klagar inte klagade! Ps: jag har läst _alla_ inläggen av Scott så jag har lite koll på vad han skriver om... Ja det lät aningen flummigt och jag är trött, men ni förstår nog alla vad jag försöker säga. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|