FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Ska ge det ett försök! Fungerar autocomplete på php-klasser där? Det jag efterfrågar är:
require_once 'User.php'; $User = new User(); Skriver jag då: $User-> Så vill jag att editorn ska ge mig förslag, tex $User->GetEmail(), $User->GetDateRegistred() etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sublimetext, Coda 2 eller Aptana.
Du lär dock inte hitta någon editor som klarar av alla dina krav out-of-the box utan plugin tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Här finner du de flesta plugin: http://wbond.net/sublime_packages/community EDIT: läste igenom ditt autocomplete krav. Och som svar så vet jag att sublimetext "lär" sig ditt beteende och hjälper till. Jag, tex. skriver ofta "product_id" i mina script. Så fort jag nu börjar på "pro" så kommer då product_id upp som alternativ utan att filen har nämnt det förr (typ en helt tom fil) Senast redigerad av youheardit den 2012-12-19 klockan 22:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Lägger du däremot till exakt vad du vill ha tycker jag det är svårt att hitta något alternativ som kommer i närheten. Då mäter den sig snarare med fulla IDEs såsom Eclipse, Netbeans, Zend studio eller phpstorm. För just intellisense finns det bland annat ett plugin som heter "SublimeCodeIntel".
![]() |
Svara |
|
|