Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Loopia Nere?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-02, 17:40 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av tony-axbyte Visa inlägg
Jag skulle avråda dom flesta företag att ha sin mail på t.ex. Hotmail eller Gmail. Rent tekniskt kanske dom funkar bra men det är inte så att andra tjänster funkar väldigt dåligt heller. Problemen bli ju när man behöver få hjälp med sin e-post inställningar, försöka ta reda på vart t.ex. ett mail tagit vägen som försvunnit, har frågor om Outlook m.m. Det är ju lite svårt att få kontakt med dom sköter dom stora mailtjänsterna.
Jag har ingen erfarenhet av support hos Gmail eftersom jag aldrig haft det behovet hittills. Hos Yahoo däremot har supporten varit både relativt snabb och hjälpsam de två gånger den behövts. Den ena gången fick jag viisserligen ett svar på spanska trots att frågan ställts på engelska men men Jag skulle inte använda det till företag dock, inte för att det inte skulle funka bra utan för att det inte ser så bra ut. Google Apps använder ju emellertid åtskilliga välkända företag i branschen idag, liksom flera andra av Googles tjänster.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017