FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Självklart får man "räkna med" med viss nertid när man ligger på ett webbhotell. Det är egentligen inte det som är problemet. Problemet är att Loopia, som väl är bland de största i Sverige, är näst intill oförmögna att informera sina kunder om problem som uppstår.
Oavsett om jag står på perrongen och väntar på ett försenat SJ-tåg, på flygplatsen och väntar på att få se mitt flyg eller när mina webbplatser ligger nere så finns det en liten sak jag vill ha som kund, och det är information. När det gäller webben går detta att automatisera, vilket Bineros driftsida tydligt illustrerar. För mig finns det bara en rimlig förklaring till varför Loopia, Sveriges största webbhotell, använder en manuell blogg som driftsida och det är att man helt enkelt inte vill vara öppen med hur mycket nertid man har. |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag ser inte varför det inte skulle gynna företaget? Du besparar kundtjänsten en väldans massa arbete och ökar trovärdigheten för de tjänster som levereras. |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag vill personligen också gärna se tydligare information från alla webbhotell precis som du men webbhotellen själva måste se till vad som är bäst för företaget framför allt annat. Beroende på hur deras system är uppbyggda och vilken kompetens som finns inom bolaget så kan både pris och arbetsinsats variera en hel del.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-11-19 klockan 14:15 |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|