FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
http://www.idg.se/2.1085/1.387324/bo...med-sakerheten http://www.idg.se/2.1085/1.341566 Kraven verkar inte existera i praktiken förrän man kan bevisa att en läcka skett. Citat:
Detsamma ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-01 klockan 20:43 |
||||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle avråda dom flesta företag att ha sin mail på t.ex. Hotmail eller Gmail. Rent tekniskt kanske dom funkar bra men det är inte så att andra tjänster funkar väldigt dåligt heller. Problemen bli ju när man behöver få hjälp med sin e-post inställningar, försöka ta reda på vart t.ex. ett mail tagit vägen som försvunnit, har frågor om Outlook m.m. Det är ju lite svårt att få kontakt med dom sköter dom stora mailtjänsterna.
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är många som är väldigt nöjda med gmail. För enskilda användare kan det nog vara riktigt bra men för ett företag utan någon tekniker är det nog lite besvärligare, särskilt för t.ex. receptionister som jag kan känna har ett behov av att kunna ringa någon för minsta lilla.
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det är ju trots allt inte särskilt konstigt att representanter för webbhotell vill att man ska använda deras tjänster ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Helt irrelevant sagt av dig, förstår inte varför du hoppar på tony-axbyte, tror inte han uppskattar det och inte jag heller för den delen. |
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() Annars kan du få det här av mig. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|