FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej folkens, skulle verkligen uppskatta om någon hade lust att komma med lite feedback på dessa logotyp förslag som vi får in just nu via 99designs.com: http://99designs.no/logo-design/cont...er-logo-178978.
mvh Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar #27
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Synd att det var så fult typsnitt i 31 annars tyckte jag den var trevlig
Lite väl många som fått "tower" till ett gammalt radiotorn tycker jag. Jag ser förtjänsterna i #27 men hos mig ger det lite antivirusprogram-vibbar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ja, vi har i kommentarena bett om en mer robust känsla i tornet, i nyare varianter har det kommit in mycket intressant. Ja jag fick också AV känslan, men det är också säkerhet vi önskar att förmedla till folk som kommer att köpa våra tjänster |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag gillar personligen: #11, #33 och #49. Jag tycker du fått ganska många med klass. Grattis!
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att #48 & #41 ser bra ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag gillar egentligen ingen, tycker inte någon av förslagen håller måttet riktigt, men om jag måste rösta skulle det nog bli 27 eller 53. Vi anlitade själva 99designs, men inget designer kom tyvärr ända fram.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Av nu tillgängliga hade jag förmodligen valt antingen #48, #27 eller #5.
Ska du gå international med sajten? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |