Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Bästa upplägget för Telemarketing?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-14, 18:34 #1
audemars audemars är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 553
audemars audemars är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 553
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Fastpris för denna typen av företag med dialers lär bli svårt, har räknat på det mot våra callcenter kunder. Hade aldrig varit lönsamt ge fastpris till denna typ av kundstock.

Dialers i sig är inte så komplicerat, mer viktigt beräkna det rätt

Tänkte mer på att köra en dialer från en leverantör och ip telefoni från en annan och koppla samman dessa.
audemars är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-11-14, 18:49 #2
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
Citat:
Ursprungligen postat av audemars Visa inlägg
Tänkte mer på att köra en dialer från en leverantör och ip telefoni från en annan och koppla samman dessa.
Jo, det är ju en simpel standard lösning, bara koppla upp sip. Bara se till att den tillåter flera kanaler på kontot.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017