FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Verkligen intressanta tankar som många har. För egen del så har jag detta som sidoinkomst bilket det förmodligen kommer vara ett bra tag till.
För att utveckla frågan lite, är det någon här på forumet som startat eget och som nu lever på sin verksamhet? Hur mycket hade du att leva på i början jämfört med din situation idag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Är det lönt att köpa ett färdigt bolag eller bör man starta upp från scratch? Hur lång tid brukar det i regel ta? Kan man sedan skriva över alla avtal och så från mig privat till ABt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
Mina/våra bästa år har hittills varit: 2004, 2007, 2011 och 2012. Nästa år tror jag kommer vara lite sämre, men jag har dessbättre sparat en hel del.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Får man fråga hur länge ni som har heltidsinkomster har hållit på med webben?
Har själv precis startat egen firma och tycker det känns som en evighet att få en heltidsinkomst för de webbsidorna som jag driver. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Långt ifrån alla här på WN lever på intäkter från egna webbsidor. Det finns de som är anställda som webbutvecklare, systemutvecklare eller designers likväl som de som driver egna företag som erbjuder sådana tjänster. Det finns representanter för webbhotell och andra hostingleverantörer. Sedan finns det också de som har intäkter från flera olika typer av verksamheter.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tröttnade på dessa två sidor då det krävs att man konstant sitter o uppdaterar sidorna med nyheter osv. Man har ALDRIG ledigt och måste i stort sett alltid hålla sig uppdaterad osv. Så jag sålde mina två tekniksidor förra året och startade en annan sida med bara roliga sidor. inom 1.5 år så har sidan nu ca 500.000 visningar / dag och tack vara WNs "Kekke" som är jävligt grym på kodning osv ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|