FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Hur som helst så var kommentarerna kring One.com det viktiga i inlägget. Vad gäller supporten hos One.com så har de för övrigt mycket bra svarstider numera jämfört med tidigare, betydligt bättre än många dyrare alternativ. Eller numera..., det var i och för sig några månader sedan jag testade senast. Det viktiga är nog egentligen ansvarsfrågan. Handlar det om egna projekt som inte är superambitiösa så kan man definitivt pröva på One.com om man är ute efter ett billigt, fungerande alternativ. Däremot skulle jag vara betydligt mer restriktiv om det gällde kunder.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-10-13 klockan 23:36 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske inget bra alternativ just i dag... mina 5 domäner där är nere just nu...
Men i övrigt är jag nöjd med dem. Supporten ger svar och hjälp dygnet om snabbt. Och sällan det har strulat för mig iallafall. edit: Vad som är värre dock är att nån av dem svarar men visar blankt :S |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Allt verkar ok igen där nu
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Min sajt var nere 5-6 timmar i natt, men så långa avbrott är sällsynta med One.com, som jag tycker är ett bra och prisvärt webbhotell. Störst i Norden borde de ju också vara med nästan 1 miljon kunder.
Här kan ni läsa om nattens avbrott: https://www.one.com/sv/info/profil |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|