FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MySQL funkar felfritt med originala ibdata1-filen, men byter jag ut den mot den som ligger på den krashade servern, får jag den errorfilen. Tror du att du kan förklara hur du gör det med filerna? Är ett rätt stort community med över 50 000 medlemmar, vill inte direkt skicka ut databasen till någon annan. :-/ EDIT: Testar en ny hårddisk nu. EDIT 2: Problemet återkommer tyvärr i exakt samma skepnad på en annan server. Egentligen är det bara ibdata1 filen jag behöver ha ut datan från, tror du att du kan fixa den datan i en körbil .sql fil om du får ibdata1 filen? Senast redigerad av Tro den 2012-09-29 klockan 18:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Logfiles är 2 gb stora och frm innehåller i stort sett hela min sida(?) EDIT: Såg att frm filerna inte innehöll så mycket, så kan skicka ibdata och frm filer men undrar fortfarande om jag ska skicka logsarna? Senast redigerad av Tro den 2012-09-29 klockan 21:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag behöver det jag listade, går inte att göra några komprimisser. Det är känslig data, givetvis, men det är ju det som ska in i databasen. Om du inte vill lämna över din databas är det förståeligt, jag försöker bara hjälpa här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Behöver du alla .frm filer eller bara till de som inte funkar? ![]() |