FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Yllas: Just nu fungerar det så att om man inte har klienten upp men inte loggat ut så skickas SMS (om man har krediter) och mail till operatören. Detta så att man skall kunna vara online även fast man inte sitter vid datorn hela tiden. Dock gillar jag din idé - Ska kika på om vi kan ha något alternativ där man kan välja på detta eller att man loggas ut om man inte varit aktiv på x-antal sekund.
mbomelin: Absolut kan de vara en idé att ha samtliga menyval även i headern. Kikar på det asap :-) Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det jag kollat mest på när jag valt livechatlösningar är
- finns det en plugin till plattformen jag valt? Eller ett API så jag kan integrera det själv. - finns det en mjukvara för operatörerna istället för webgränssnitt? Windows, MacOsX eller iOS. - går det att få fram historik och statistik över operatörerna och vad de gjort? T.ex. hur mycket aktiv tid per dag en operatör lägger, snittiden för ett ärende osv. Kan vara bra att kunna göra stickprov i chatloggarna för att se hur operatörerna uttrycker sig, gå tillbaka och se hur en kund blivit bemött om den lämnat dåligt omdöme osv. - kan kunden lämna kommentar och omdöme efter avslutad chat? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|