FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Binero brukar vara föredömliga på den punkten. De är öppna och ärliga och snabba att uppdatera sin Binerodrift. För en pizza i månaden är det svårt att begära 100% uptime.. Är dina siter så kritiska bör du nog kontakta ett större outsourcing-bolag där du kan få helt redundanta servrar placerade i olika världsdelar. Priset handlar nog om ca 10.000 pizzor per månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Vill man ha driftsäkerhet ska man inte ligga på shared hosting utan egen miljö. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är sant, jag vet. Tycker bara att det är trist att det ska behöva vara så. Tror faktiskt att de skulle kunna sköta det så mycket snyggare. Allt handlar om snålhet och att de trycker in alldeles för många sajter på samma servrar...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Samtidigt är väl nackdelen att du inte köper en reserverad kapacitet tjänst utan shared / best effort |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad kan det annars vara?
Jag reagerar så starkt för att jag egentligen gillar dem. Har haft B i flera år utan problem men det senaste året har varit lite för mycket strul för min smak. Varannan vecka är det något som händer. Antingen extrema laddningstider eller så är sidorna helt släckta. Det handlar inte om så avancerade sidor, wp med begränsad trafik så jag sluta gnälla nu. Sorry om jag överreagerade grabbar... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|