Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Du tycker inte det börjar kännas lite oseriöst och arrogant att ständigt svara att ni inte har några kunder som tycker annorlunda än du själv? Jag VET att det finns kunder hos er som inte delar din åsikt i allt trots att man till och med får såna svar från er support med jämna mellanrum... Ett tips för framtiden är att ge kunden valfrihet istället för att stänga in alla i ditt / ert tänk.
|
Jag tycker du har missuppfattat vad jag försökte säga, jag har full respekt för att det finns kunder som tänker annorlunda. Sedan vet jag inte vilka kunder du tänker på, för vi försöker alltid göra allt vi kan för att komma kunder till mötes. Jag kan inte hitta någon kund som har framfört något som vi säger nej till just nu heller. Vi gör ofta ändringar och anpassningar för kunder med speciella önskemål. Men det är varken praktiskt eller tekniskt möjligt alla gånger att skapa full valfrihet. Personligen tycker jag inte heller att andra webbhotell ger full valfrihet, utan de flesta saknar viktiga saker som vi tex. erbjuder.
Vi har som webbhotell noga valt att inte skapa ett generiskt webbhotell som passar alla, utan vi har mer gått in för en speciell nisch, som jag skrev tidigare. Det är därför vi har testkonton som man kan testa hur det fungerar gratis under 2 veckors tid.
Det kan dock tänkas att vi skapar en intern statistiktjänst för konton i framtiden, men detta är inget vi prioriterar just nu, och det var heller inte det tråden handlande om utan huruvida webbhotell mäter bandbredd.