FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Senast redigerad av dAEk den 2012-08-08 klockan 19:11 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det verkar inte gå att ange ett master password för sparade lösenord i Chrome. Men det verkar finnas flera plugins för det. Någon som vet vilken av dem som är bra?
Jag kör numera Firefox portable via en krypterad usb-sticka. Och det går sjukt segt. Dessutom kraschar Flash konstant och när det händer så fryser hela min dator i närmare en minut. Problemen kanske inte orsakas av Firefox. Men jag provade att göra en installation av Chrome Portable på samma usb-sticka och det gick som en oljad blixt i jämförelse. Så då tänkte jag att jag lika gärna kan byta webbläsare och därför ville jag höra folks åsikter om just Chrome. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
En trevlig sak med Chrome är förresten dess flikhantering som är överlägsen den i Firefox. Nya fönster kan göras om till flikar och flikar kan dras mellan fönster på ett användarvänligt sätt. Dessutom finns det en Aero-snap-liknande funktion. Mycket trevligt måste jag säga. Önskar att fler webbläsare kunde ta efter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mm, svårare att bygga om grunden även om de skulle vilja
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Lite OT, men är det bara jag som stör mig på trenden att alla webbläsare ska vara så slimmade och stripade? Jag använder inte webben passivt, jag vill ha enkel tillgång till bokmärken, historik, knappar, stängda flikar, statusbaren, etc enkelt utan att behöva gå igenom 4 submenyer.... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|