FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
När jag googlade på en av mina bloggar då hittade jag detta på sidan ett längst upp:
Är det ens möjligt med tanke på att jag inte har sett något? Ingenting är ändrad nämligen. Tyvärr var jag tvungen att ändra lite i skärmdumpen och ta bort det mesta av adressen till bloggen. Senast redigerad av Kedi den 2012-07-06 klockan 16:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om det är möjligt att din blogg blivit hackad? Ja, det är möjligt och högst troligt. Ju fler plugins desto större risk löper man för att bli hackad, samma sak om man kör äldre versioner av WP i det här fallet.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Antar att du vet att det räcker med en sökning på G för att hitta din sida trots "maskeringen".
Hursomhelst så är det någon som har laddat upp en textfil via wordpress, vilket är det som visas här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Han skriver klart och tydligt att ingenting är ändrat i bloggens källkod om jag har förstått rätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lyckades hitta din sida, och av vad jag kan se så är texten som visas det som står i .txt-filen, precis som nämnt tidigare.
Vilka plugins har du installerade? Senast redigerad av Jimmit den 2012-07-07 klockan 18:31 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
commet-admin | ej aktiv Commet Geo Maps | ej aktiv Easy Comment Uploads | aktiv Facebook Comments | ej aktiv Facebook comments counter | ej aktiv Hello Dolly | ej aktiv IP Intel | aktiv KommentValasz | ej aktiv Net Åublisher | ej aktiv Real IP | aktiv StatPress | aktiv Wordpress BlockYou | ej aktiv WP-Ban | aktiv |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Troligtvis Easy Comment Uploads som är problemet i detta fall skulle jag tro.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|