FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Funkade inte alls för mig. Därför sa jag upp kontot därefter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad funkade inte?
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
För mig var det dels att det först inte gick att betala.
Sedan att de inte registrerade en domän som jag betalade för, (de har fortfarande inte gjort det.) Nu senast strul med att jag inte kommer åt ett domännamn jag ställt in med deras namnservrar och lagt till i deras kontrollpanel, vilken jag inte heller är helt nöjd med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Erik, om det gäller domänen ***.se så fungerar den fint nu. Annars får du gärna kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig gladeligen med detta: http://fsdata.se/kontakt
Senast redigerad av JonathanS den 2012-06-19 klockan 11:26 Anledning: Redigerade domännamnet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Uppstår det problem med en registrering så tar vi i regel kontakt med kunden i fråga. Jag skulle därför vilja undersöka varför detta inte har skett. Skulle du vänligen kunna skicka ditt kundnummer samt vilket domännamn det gällde i ett PM till mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men jag blev väldigt konfunderad av deras svar. Stämmer det verkligen att man måste kontakta supporten för att lägga till nya domännamn och att för att det skall fungera så måsta man manuellt starta om apache-servern vilket var det supporten berättade för mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Fungerar väl sådär. WP-siter helt ok men IIS:en är strulig och kontrollpanelen, ja borde vara olagligt för webbhotell att ha en så usel kontrollpanel år 2012.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|