FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Oderland:
Spot-on! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Även jag liksom andra instämmer helt med Oderland! Vi har visserligen i flera omgångar gett bort 1år gratis, men kommer vara betydligt försiktigare med detta framöver. Gratis är gott, men det få inte gå ut över befintliga kunder.
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-09 klockan 13:35 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Problemet med gratis erbjudanden eller fika pengar kampanjer är att du får dom värsta idioterna på köpet. Alltså folk som bara tar det för det är gratis som inte kommer stanna ändå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Finns säkert de som hoppar från gratiståg till gratiståg, men de allra flesta stannar kvar om dom är nöjda och att man håller konkurrenskraftiga priser, det är vår erfarenhet, dock ska det, som vi nämnt tidigare, inte drabba befintliga kunder. Men ett hotell som fungerar dåligt, har nertid och som känns segt bör naturligtvis akta sig för gratiserbjudanden, för kunderna lär inte bli nöjda och börja betala.
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-09 klockan 14:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Grattis är gott! Om nu webhotellen erbjuder gratis får de ta smällen oxå med att kunderna sticker efter ett år.
Jag hoppade dock på ett gratis erbjudande från Loopia för flera flera år sedan och har varit en trogen kund sedan dess. Så det är ju inte bara flopp alltihopa. Jag hoppade på CN rea nu men den har jag i 59 dagar sedan drar jag mig ur, det är alldeles för mycket strul där, tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det har du helt rätt i. Gott är ju oftast bara gott ett tag. Äter du tre glassar så är ju oftast den första godast, de andra bli bara jobbiga, hehe. Men som ett startskede och sätta en mindre betydelsefull sida på ngt som är gratis och utan reklam är gott..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|