Citat:
Ursprungligen postat av ztream
Seapelle det är ett rätt bra sätt att gå i konkurs o aldrig få en kund igen. Skulle kunna köra det imorrn. Tar du supporten åt mig? "jag fick inga varor men ett brev om att jag skulle få varor. Vad FAN pysslar ni med?????"
Näe låt nån annan ta risken åt er. Kör klarna eller svea, skicka spårbart när det är dyrt och skicka bara till folkbokförd adress.
|
Jag har fortus just nu men kommer strax att byta till Klarna. Behöver bara få igång en fungerande modul till virtuemart. Den de har fungerar inte med våra modifikationer.
Edit: Till Dan:
Jag ser att ni endast skickar med DHL servicepoint numera, hur upplever ni det? Varför kör ni ej på varubrev?
Själv hade vi jättemycket problem med outlösta försändelser p.g.a. felavisering. Aviseringen skickades i många fall till oss istället för kunden. Förklarade problemet till dem och då sa de att det ej var möjligt och att allting var automatiserat och ett sådant misstag inte var möjligt. Jag förklarade sedan att jag höll i 20 aviseringar som bevisar motsatsen. Det var dock säkert något problem med just vårt dhl konto.
Ont:
Vi kommer fortsätta som vi gör och strunta i dessa administrativa kostnader. Det är nog det mest kostnadseffektiva för oss då vi inte har mycket tid över.