FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tanken från mig va just det med att alla kan bidra till detta igenom att ge länkar, hits o hjälpa till med uppbyggnad av sidan och slippa lätta på plånkan själva. Tror ni att det är omöjligt att rösta fram en organisation som pengarna ska gå till ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men tycker vi är på rätt spår :
1.hur många här på WN vill delta i detta? hittils 5 personer finns det fler? skriv på ? https://docs.google.com/spreadsheet/...VckZqRlE#gid=0 2.Vi har börjat diskutera om vad pengarna ska gå till men fler förslag om organisationer så startar vi en omröstning? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fick precis en ide som jag snabbt vill vädra ut bara om detta.
Förslag : Bygga en sida som handlar om alla hjälporganisationer i Sverige. Göra ett index som handlar om vårt projekt här på WN. Sen undersidor till alla de olika organisationerna. Adsense lr ev andra annonser på index och alla undersidor. Sen gör varje deltagare i projektet som man vill känner man tex att det är barncancerfonden man vill stötta främst kan man då länka till den undersidan "vårtdomän/barncancerfonden" Istället för att ha donera knappar till de olika organisationerna har vi då annonser som ofta ser ut "Skaffa ett fadderbarn" osv osv osv . inne på rätt spår? skulle man ha donera knappar till alla organisationer istället skulle klickfrekvens minska. Sen skulle vi komma ifrån detta lite med som vi pratat om att använda våra kunskaper istället för att lätta på plånkan. vad tycker ni ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Uppmanar alla som är intresserade att lägga in sitt namn & epost på listan. http://bit.ly/valgorenhetwebmaster Jag har konversation med en hostingleverantör och har nog snart ett svar om de kan sponsra oss med webbutrymme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Signade precis listan, som jag skrev där kan jag nog ge nån skruttig backlink och hjälpa till med content om det behövs. Har tyvärr för mkt på bordet för att kunna bidra med mer än så för tillfället =/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ok 8 pers signat upp sig.. några till så kör vi och börjar organisera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Glesys ( http://www.glesys.se ) har sagt Ja till att sponsra oss med en VPS så länge vi kör projektet, om det skulle bli några ändringar så säger de till oss i god tid innan.
Stort tack till Glesys! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
mycket nice! bra jobbat!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag hakar gärna på denna idé och bidrar med de kunskaper jag besitter. Skriva lite text och marknadsföra ska inte vara något problem. Skulle även till viss del kunna pyssla lite med den ekonomiska biten (föra frågor vidare till skatteverket osv).
Följer tråden! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|