FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu har jag inte läst den på ett tag, men när jag annonserade där var inriktningen business@internet. Målgruppen är alltså företag och därmed inte lika priskänsliga.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jo men "business@internet" är ju tämligen ganska brett. I princip alla här på Wn.se har ju intresse i den genren. Inte bara Schibsteds- och MTG-topparna!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En tusenlapp per år är ju småpengar även för ett mindre företag.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Varför skulle man vara mer benägen att betala ett, i sitt eget tycke, överpris på en vara bara för man råkar vara företagare? Jag är företagare, och jag tycker fortfarande att saker som är dyra just är dyra! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|