FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vi ska sälja av lite domäner som ligger och skräpar och väntar på att bli utvecklade.
Vi har ingen statistik för domänerna. alltompoker.nu alpint.nu britneyspears.nu calgary.nu dollyparton.se flygfeber.se hastsport.nu hiroshima.nu hästsport.nu ingelsta.nu jazz.nu jeans.nu leipzig.se leka.nu leverkusen.se lillehammer.nu manualer.nu miljobransle.se ottawa.nu pokerbloggen.nu pokernyheter.nu pokerrummet.nu pokersverige.se rap.nu revision.nu revisorer.nu segling.nu sotji.nu (nästa vinter-os) southampton.se sprakresa.nu språkresa.nu st-anton.se trondheim.nu verkstad.nu vinst.nu zagreb.nu Tar gärna emot bud eller förfrågningar via PM Säljer som företag. så alla bud är exkl moms. Och som vanligt betalas överföringsavgifter av köparen. Domänerna är registrerade via Loopia |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Följande bud är mottagna
7.000 kr för jeans.nu 500 kr för segling.nu 1.000 kr för revision.nu ps kan man inte redigera det första inlägget? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jazz.nu 750:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kommer det inga nya bud på:
Jazz.nu 750:- 7.000 kr för jeans.nu 500 kr för segling.nu 1.000 kr för revision.nu Så säljs dom i morgon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
För en gångs skull är det kanondomäner som verkar går billigt. Må vara att överföringsavgiften är hög beträffande .nu, men ändå. Enligt mig är det rena vrakpriserna på dessa verkliga premiumdomäner. Ps. Förlåt för skräpinlägg. Ta bort om det strider mot lagar och moral ;-)
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jeans.nu är såld
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jazz.nu är såld
segling.nu är såld revision.nu är såld |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har skickat PM till dig Ara, men inte fått svar. Vet inte om mina PM kommer fram?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |